Websites voor succesvolle business
Een website is voor geen organisatie hetzelfde. Daarom besteden wij aan iedereen het nodige denkwerk. Voor een goed begrip van jouw organisatie en doelgroep.
Wij hielpen al 100+ organisaties met een converterende website, ontworpen om zichzelf terug te verdienen.
Want jij wilt een website laten maken die mensen…
01 Strategie & Propositie
02 Doelgroep & Messaging
03 User Experience design
04 Performance
05 Vindbaarheid
06 Security
We doen niks zonder gedachte
Plan van Aanpak
Website
in-house om met korte communicatielijnen om jouw maatwerk website te realiseren.
In 3 stappen naar een converterende website
Concept
Creatie
Als we aan de slag mogen, willen we onszelf bewijzen. We doen niks zonder gedachte. Met designs op basis van feiten, leggen we de basis voor een website die zorgt voor zakelijk succes.
Conversie
Klaar voor succesvolle business?
Ons portfolio
Zij zijn de business van vandaag, word jij de business van morgen?
“Na 12 jaar weer verliefd op het volledig nieuwe Kooistra en ter Borgh. De nieuwe huisstijl heeft het vuur weer doen aanwakkeren en zorgt dat wij weer met liefde bouwen aan ons bedrijf. Door de prachtige nieuwe website branden wij weer vol liefde door aan ons bedrijf.”
Jeffrey Kooistra
Eigenaar
4.8
Meest gestelde vragen
Voor een goed ontwikkelde website houden wij een levensduur van gemiddeld 3 tot 5 jaar aan. Niet omdat deze daarna per definitie stopt met functioneren, maar omdat de digitale wereld zich zo snel ontwikkelt, dat het alweer efficiënt is om naar nieuwe functionaliteiten te kijken.
Onze ervaring leert dat geen project hetzelfde is. Maar in grote lijnen is dit wat je kunt verwachten.
- Design date & kick-off
- Ontwikkelen eerste UX-designs
- Correctieronde design en opmaak overige pagina’s
- Opzetten live testomgeving om development real-time te kunnen volgen.
- Correctieronde op testomgeving vanuit opdrachtgever
- Vullen van website, door Studio 33 en eventueel door opdrachtgever.
- Akkoord door opdrachtgever op oplevering.
- Livegang
Zo creëren we een helder overzicht van acties die bij ons, of bij de opdrachtgever liggen. Zodoende weet jij als opdrachtgever wat en wanneer je iets moet aanleveren.
In afronding van dit traject denken wij graag alvast mee over online marketing campagnes, zowel organisch als betaald. We zien er naar uit om in partnership met Converseon de volgende stap te kunnen zetten. Het meten van de data en inzichtelijk maken van de mogelijkheden vormen de basis om deze online marketingactiviteiten uit te voeren. Doordat we bij het ontwikkelen van de website al rekening houden met het meten van data (transacties), kunnen we direct en continu optimaliseren voor conversie.