Kooistra & ter Borgh

Kooistra & ter Borgh is ervan overtuigd dat een koffiepauze een moment van genot moet zijn, elke dag weer. Zij zetten zich in om elke dag vreugde te verspreiden door als een partner naast hun klanten te staan, niet slechts als een leverancier.

Aan ons team de opdracht om een identiteit voor Kooistra & ter Borgh te creëren die de liefhebber aanspreekt. Vanuit een strategisch oogpunt ontstond de vraag naar een verfijndere, luxere look die recht doet aan het merk. Deze vernieuwde esthetiek is nu doorgevoerd in de huisstijl, website en de algehele merkervaring.

 Onder het genot van een kopje koffie ontstaan de mooiste gesprekken en ideeën.

Icon
[laad_custom_post_css]
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz

Angelic Bonques Sans

Pure beleving,
elke dag weer

Zij zijn de business van vandaag, word jij de business van morgen?

positioneringsstrategie CITO
Professionele Brochure Ontwerpen
redesign website wordpress NTAB